About Me

My photo
~jangan hanya mencari kesalahan yang ada kerana sebanyak mana kesalahan yang kita cari sebanyak itu yang akan kita terima, terimalah seadanya..pasti ada hikmah disebaliknya by mariyah al qibtiyya~

Sunday, October 10, 2010

kisah kad kahwin

dah lama rasanya aku tak updated blog puteri bawah bayu ni. kebetulan hari ini, kerja tak lah sebanyak selalu. so aku manfaatkan dulu waktu yang terluang. dalam bulan ni, aku dah dapat banyak kad jemputan walimatul urus. musim perkahwinan rupanya sekarang ni, maklumlah cuti sekolah nak tiba. kawan setugas yang dah selamat diijabkabulkan, kembali bertugas dengan wajah berseri- seri. alhamdulillah telah selamat bergelar isteri dan mungkin bakal menjadi ibu di masa depan. teman- teman yang sedang menanti hari bahagia pula kelihatan sibuk ke sana ke mari menguruskan apa yang patut. tak kurang juga teman yang membuat kejutan. tiada sebarang khabar berita tentang cerita percintaan tiba- tiba datang menghulurkan kad jemputan. hurmm macam- macam ragam, namun yang pasti aku dengan ikhlas akan mendoakan kebahagiaan buat teman- teman seperjuanganku sekalian walaupun aku sendiri belum pasti apakah hari berbahagia itu ada buatku?

No comments: